Tuesday, January 02, 2007

I'm back...

Phhheewww... its such a long time since the last blog tat i've posted before... Bukan ape, malas nak menaip...hehehee arini rajin plak...Just to make a good start for the new year...Basicly, i am still what i am... still with my lovely FAIZAL... today is our 5th month anniversary...xsangka kejap jer dah lima bulan... pejam celik pejam celik kang dah lima tahun... yahoooo...nak kawen dah... hahahaa still early for tat actually, like my mum always say, "xde min RM10,000 duit sendiri dlm tgn, jangan kawen!!!" huhuhuhuu sadis sungguh... but its true...skrg buat kenduri bukan mcm zaman dulu...barang semua dah mahal...i've seen my sister's wedding last november... memang BANYAK pakai duit...my FAIZAL pulak always say, "Nikah je dah laa...buat yg wajib"...(i hope he was just making joke)... kalau boleh xkan laa nak nikah jer... dah laa kawen kalau boleh seumur hidup skali... AND both of us anak bongsu... mestilah kena wat elok2...coz after this from both family dah xde kenduri kawen lagi...hahahaaa apelah aku merepek pasal kawen plak nie... we usually talk about the same thing over the phone too...well... the neverending story until we got married i guess....just forget bout tat and just leave this matter to us...

Since dah lama xpost blog nie, rase mcm banyak sangat benda nak crite...technically i'm still student of Unitar... tgh tunggu last sem punya result... hopefully xde repeat paper.... xsanggup den...huhuhuuu by the way, this 3rd JAN, i will start my working life... WHUT!!!! did i just say, wake up at 6am and return home at 6pm(i guess) and no more watching movies with my FAIZAL and my cliques during weekdays??? wwwaaaaa....BORING NYER!!! tp xper lah...for just 3months... lupa plak nak ckp, not actually working life, practikal jer...kat PROTON EDAR for 3 months... hopefully, i'll love the life over there...klu x, 3 bulan tue rase mcm 30 tahun.... huuhuhuu so, wish me luck yaa???

Raya haji yg lepas, was da 2nd time my FAIZAL meet my family... 1st time dulu masa kenduri my sis... so, it doesn't workout good...my parents busy layan para tetamu... quite pity to FAIZAL...mesti dia ingat my parents xsuka dia... well, after da 1st try has failed,we tried for the 2nd time... time raya haji... altho, mula2 ingatkan dia xdpt dtg coz dia balik kampung kat Kuala Pilah... but finally, dia dtg jugak mlm tue...JENG JE JENG... suspen gak tunggu my parents punya reaction... ye lah... to tell u da truth, wlupun i've coupled for quite number of times be4 FAIZAL, but this was only da 1st time i kenalkan to my parents tat this tall,tough,romantic,lovely,charming guy is my boyfwen (to my mum jer la...nak kenalkan kat my dad, segan plak, but my dad ingat we are just normal fwens, tp kat blakang xtau laa kut2 my mum bgth ape2 kat my dad)...and for my sisters and brothers in law, dorang dah well-known tat FAIZAL is my beloved boyfwen...I've received a very positive comments from them... cuma from my parents, so far dorang xckp ape2... n i guess it surely positive...sbb klu dorg xsuka dorang dah ckp awal2... pphheewwww... lepas satu beban...Next...FAIZAL will arrange the day when i will meet his parents plak...Agagagagaaaa...seram seyhh.....well, dr crita FAIZAL, parents dia ni very sporting laa... so i rly rly rly hope i will never have any difficulty masa nak jumpa parents dia nnti... Again...wish me luck guys....

So, that's all for now...i'll post whut had happened during my practical trainning and when meeting FAIZAL's parents, soon...

ADIOS....

1 comment:

Ms YaNTi @ Mr Fa1zaL said...

y is my name in capitals?? hak3 n__n